Šiaulių dailės mokykla

Lengvai suprantama kalba

 

 

Kas yra Šiaulių dailės mokykla

 

 

 

 

 

 

Kas yra Šiaulių dailės mokykla?

 

 

 

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

 

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,

kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems

sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

 

 

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos rasite čia:

https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

 

Kas yra Šiaulių dailės mokykla?

 

 

Šiaulių dailės mokykloje mes

mokomės apie dailę, pavyzdžiui:

  • sužinome, kaip piešti,
  • sužinome, kaip tapyti,

pavyzdžiui, teptukais,[GG1] 

  • sužinome, kaip lipdyti.

 

Mokykloje mes išbandome daug naujų dalykų.

Pavyzdžiui, naudojame įvairius dažus, flomasterius, pieštukus.

 

Taip pat mokykloje mes:

  • kuriame,
  • mokomės naujų dalykų,
  • bendraujame su kitais žmonėmis.

 

Šiaulių dailės mokykloje mokosi mokiniai

nuo 1 iki 12 klasės.

 

 

O mokykloje dirba:

  • mokytojai,
  • dailininkai ir
  • kiti specialistai.

 

 

Kaip mokiniai mokosi mokykloje?

 

 

Mokiniai mokosi klasėse.

Klasės yra pritaikytos.

Tai reiškia, jos yra paruoštos taip,

kad jose būtų galima:

  • piešti,
  • tapyti,
  • lipdyti.

 

 

Mokykloje galite pamatyti

daug mokinių ir mokytojų sukurtų kūrinių:

  • paveikslų,
  • skulptūrų,
  • įvairių dirbinių.[Ig2] 

 

Mokininių rezultatai yra vertinami.

Tai reiškia, kad jie gauna pažymius už darbus,

kuriuos padarė, pavyzdžiui, nupiešė.

Todėl mokykloje veikia elektroninis dienynas.

Jis vadinasi Mano dienynas.

Šis dienynas yra kompiuteryje.

Šiame dienyne mokytojai rašo:

  • kokius pažymius gavo mokiniai,
  • mokinių lankomumą.

Dienyne yra parašyta, ar mokinys dalyvavo pamokoje.

Kur rasti Šiaulių dailės mokyklą?

 

 

Šiaulių dailės mokyklos adresas yra

Gumbinės gatvė 18B, Šiauliai.

Jei norite paskambinti į Šiaulių dailės mokyklą,

skambinkite telefonu +37068959555.

 

Kokios programos yra Šiaulių dailės mokykloje?

 

Mokykloje vaikai mokosi pagal skirtingos programos.

Programoje yra parašyta, ką vaikai mokysis mokykloje.

Programos yra suskirstytos pagal vaikų amžių.

Tai reiškia, kad jaunesni vaikai mokosi vienų dalykų,

vyresni vaikai mokosi kitų dalykų.

 

Mokykloje yra tokios programos:

  • Ankstyvoji dailės programa.
    Šioje programoje vaikai pradeda mokytis

nuo 7 arba 8 metų.

Ši programa trunka 2 metus.

Vaikas turi 4 pamokas per savaitę.

 

 

 

 

 

 

Mokykloje yra tokios programos:

  • Pradinio dailės ugdymo programa.

Ugdymas yra veikla,

kurios metu žmogus mokosi naujų dalykų.

Šioje programoje vaikai pradeda mokytis

nuo 9, 10 arba 11 metų.

Ši programa trunka 3 metus.

Vaikas turi 8 pamokas per savaitę.

 

 

  • Pagrindinio dailės ugdymo programa.

Šioje programoje vaikai pradeda mokytis

nuo 12 metų.

Ši programa trunka 4 metus.

Vaikas turi 9 pamokas per savaitę.

 

  • Kryptingo ugdymo dailės programa.

Šioje programoje mokosi žmonės, kurie:

  • pabaigė dailės mokyklą,
  • nori studijuoti dailę universitete.

Ši programa trunka 1-2 metus.

Žmogus turi 6 pamokas per savaitę.

 

 

 

 

 

 

Kada dirba Šiaulių dailės mokykla?

 

Šiaulių dailės mokykla dirba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos 20 valandos,
  • antradienį nuo 8 valandos 20 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 valandos 20 valandos,
  • ketvirtadinį nuo 8 valandos 20 valandos,
  • penktadienį nuo 8 valandos 20 valandos.

 

 

 

Raštinė darba:

  • pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • ketvirtadinį nuo 8 valandos iki 17 valandos,
  • penktadienį

nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.

 

Nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių

raštinė nedirba.

Šiuo metu raštinės darbuotojai pietauja.

 

 

 

 

Dieną prieš šventę Dailės mokykla dirba 1 valanda trumpiau.

Šventinės dienos yra:

  • sausio 1 diena,
  • vasario 16 diena,
  • kovo 11 diena,
  • Velykų dienos.

Velykų dienos

kiekvienais metais yra skirtingos,

  • birželio 24 diena,
  • liepos 6 diena,
  • rugpjūčio 15 diena,
  • lapkričio 1 ir 2 diena,
  • gruodžio 24, 25 ir 26 diena.

 

Kada dailės mokykloje nevyksta pamokos?

 

Pamokos nevyksta:

  • kai mokiniams yra atostogos,
  • kai yra šventinės dienos.

 

 

 

 

 

 

 

Kiek kainuoja mokytis dailės mokykloje?

 

Kiekvienos programos kaina skiriasi:

  • Ankstyvojo dailės ugdymo programa

kainuoja 7 eurus per mėnesį.

  • Pradinio dailės ugdymo programa

kainuoja 17 eurų per mėnesį.

  • Pagrindinio dailės mokymo programa

kainuoja 17 eurų per mėnesį.

  • Kryptingo dailės ugdymo programa

kainuoja 7 eurus per mėnesį.

 

Ar reikia į pamokas atsinešti savo dailės priemones?

 

Vaikams į mokykla nereikia atsinešti

savo dailės priemonių.
Dailės priemonės yra, pavyzdžiui:

  • teptukai,
  • popieriaus lapai.

Visas dailės priemones duoda mokykla.

 

 

 

 

 

 

Tekstą vertino: Dalia Keperšaitė.

Teksto vertinimą koordinavo: Viktorija Pilibaitienė.

 

Iliustracijos:

 

 

Atnaujinta: 2026-01-13
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
2. 14.50 – 15.35
  • 1. 14:15 – 14:50
  • 2. 14.50 – 15.35
  • 3. 15.40 – 16.25
  • 4. 16.30 – 17.15
  • 5. 17.25 – 18.10
  • 6. 18.15 – 19.00
  • 7. 19.05 – 19.50